Poniższe zasady dotyczą zamówień zawieranych w sklepie internetowym zaplatanki.pl
ZAMAWIANIE I WYSYŁKA
- Realizację zamówienia rozpoczynam po zaksięgowaniu wpłaty na moim koncie.
- Na wpłatę czekam 7 dni – po tym terminie (jeśli pieniądze nie wpłyną na moje konto) zamówienie zostanie anulowane, a wybrany przedmiot wróci do oferty sprzedaży.
- Złożenie zamówienia oznacza, że Klient automatycznie udziela mi pełnomocnictwa na jednorazowe zawarcie umowy z firmą realizującą odpłatną dostawę zamówionych towarów (pełnomocnictwo dotyczy nadania przesyłki w imieniu i na koszt kupującego).
- Rozliczenia transakcji z wykorzystaniem tzw. szybkich płatności internetowych przeprowadzane są za pośrednictwem Przelewy24 – PayPro S.A.
- Wysyłka odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej lub operatora logistycznego InPost (szczegółowe informacje dotyczące kosztów wysyłki znajdziesz na stronie:
- Na podany w zamówieniu adres e-mail Klient otrzymuje zawiadomienie o nadaniu przesyłki, wraz z numerem nadania, umożliwiającym śledzenie przesyłki.
- Adres do wysyłki powinien być podany w sposób poprawny i przejrzysty (w przypadku błędnego adresu, dodatkowe koszty związane z przesyłką ponosi Klient).
- Na życzenie Klienta wystawiam rachunek i załączam go do przesyłki.
UMOWA SPRZEDAŻY
- Zgodnie z prawem zawarcie umowy następuje poprzez złożenie dwóch zgodnych oświadczeń woli – np. sprzedawcy i klienta.
- Prezentacja produktów w sklepie zaplatanki.pl nie stanowi wiążącej oferty sprzedaży lecz zaproszenie do zawarcia umowy.
- Klient sklepu zaplatanki.pl składa wiążącą ofertę kupna poprzez sfinalizowanie procesu zamówienia. Otrzymuje wówczas automatyczne potwierdzenie zamówienia (wysłane na podany adres e-mail), które jednak nie oznacza zawarcia umowy sprzedaży .
- Zawarcie umowy kupna-sprzedaży następuje dopiero wówczas, kiedy przyjmę zamówienie Klienta, czyli wyślę zamówiony towar i potwierdzę to wysłaniem odpowiedniej wiadomości e-mail.
- Data wysłania wiadomości z potwierdzeniem wysyłki towaru jest datą zawarcia umowy kupna-sprzedaży.
ZWROTY
- Zakupiony przedmiot można zwrócić – bez podania przyczyny – w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
- Koszty wysyłki zwracanego produktu ponosi Klient – nie przyjmuję przesyłek odsyłanych za pobraniem.
- Odesłany przedmiot nie może nosić śladów użytkowania – musi zostać odesłany w stanie nienaruszonym i z nieoderwaną metką.
- Zwracany towar zostanie przyjęty tylko wtedy gdy będzie odesłany z kompletną zawartością (również gratisy, upominki itp.), a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanej rzeczy, będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jej charakteru i cech (towar może zostać odpakowany i wstępnie sprawdzony, ale nie może być używany).
- Pieniądze zwracam przelewem bankowym (niezależnie od sposobu zapłaty), po otrzymaniu przesyłki z odesłanym produktem (zgodnie z ww. kryteriami).
REKLAMACJE
- Klient ma prawo do reklamacji wadliwego towaru lub usługi. Reklamacja może się odbywać na zasadzie rękojmi lub gwarancji, jeżeli gwarancja została udzielona. To Klient decyduje, z której formy reklamacji skorzystać.
- Klient nie musi posiadać rachunku, paragonu ani faktury, żeby zgłosić reklamację.
- Reklamacja nie wymaga formy pisemnej, jednak – dla udokumentowania przebiegu komunikacji – jako formę optymalną proponuję wysłanie wiadomości e-mail z opisem zaistniałej sytuacji oraz oczekiwań Klienta. Oczywiście, Klient może także wysłać odpowiednie pismo pocztą – np. listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru.
Dane kontaktowe:
Dorota Anna Krawczyk
Krępa 31A
99-200 Poddębice
e-mail: doanru@gmail.com
- Podstawą mojej odpowiedzialności wobec Klienta jest wada fizyczna lub prawna sprzedanego produktu.
- Wada fizyczna to niezgodność produktu z umową. Produkt ma wadę fizyczną, jeżeli:
– nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć
– nie ma właściwości, o których konsument został zapewniony przez sprzedawcę lub reklamę
– nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedającego przy okazji zawierania umowy (jeśli sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia)
– została wydana kupującemu w stanie niezupełnym (np. kolczyki bez bigli) - Wada prawna towaru oznacza, że towar:
– jest własnością osoby trzeciej (na przykład pochodzi z kradzieży
– jest obciążony prawem osoby trzeciej (na przykład kiedy osobie trzeciej przysługuje prawo pierwokupu)
– cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nim w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu (kiedy np. został zabezpieczony w postępowaniu karnym jako dowód w sprawie) - Klient w ramach rękojmi może zażądać ode mnie:
– naprawy towaru
– obniżenia ceny
– odstąpienia od umowy (w przypadku istotnej wady towaru) - Wada istotna to taka, z powodu której nie jest możliwe korzystanie z zakupionej rzeczy. Z wadami mało istotnymi mamy do czynienia wówczas, kiedy korzystanie z towaru nie jest niemożliwe, lecz jedynie utrudnione, a ich usunięcie jest mniej kosztowne niż wymiana całości czy zwrot kosztów. W przypadku wad mało istotnych Klientowi przysługuje naprawa, obniżenie ceny lub wymiana towaru na nowy, pozbawiony wady. Po stwierdzeniu wad istotnych Klient ma prawo żądać odstąpienia od umowy.
- Jako sprzedawca mam obowiązek ustosunkowania się do reklamacji w terminie 14 dni.
- Przy pierwszej reklamacji danego produktu mogę zaproponować Klientowi inne rozwiązanie, niż to wybrane przez niego, muszę jednak uwzględnić następujące okoliczności:
– łatwość i szybkość wymiany lub naprawy towaru
– charakter wady (istotna czy nieistotna)
– to, czy towar był wcześniej reklamowany - Jako sprzedawca odpowiadam za wadliwy towar przez 2 lata od jego wydania.
- W przypadku towarów używanych (czyli np. tych, które znajdziesz na mojej „wyprzedaży garażowej”) okres mojej odpowiedzialności wynosi 1 rok.
ZAMÓWIENIA INDYWIDUALNE
- Pisz, jeśli masz pomysł na przedmiot, który mogłabym wykonać.
- Tworzę rękodzieło dla przyjemności, więc nie mogę obiecać realizacji każdego pomysłu, ale – kto wie – być może akurat Twoje życzenie spełnię? 🙂
- Nie przyjmuję zaliczek i nie żądam zapłaty z góry za produkty w fazie projektu.
- Jeśli wykonam jakiś przedmiot wg. Twojego pomysłu, prześlę Ci jego zdjęcia i cenę, za jaką możesz go nabyć. Jeśli nie zdecydujesz się na zakup – poszukam innego nabywcy (nie możesz zażądać wycofania takiego produktu ze sprzedaży).
- Nawet nie pytaj o wykonanie – np. za niższą cenę – przedmiotu, który jakiś inny twórca ma w swojej ofercie. Na pewno tego nie zrobię!
- Mogę wykonać przedmiot według tutorialu (ciekawego… 😉 ) prezentowanego np. w serwisie YouTube (o ile jego autor(ka) nie wyklucza takiego wykorzystania swojej pracy!)
KONTAKT
- Podczas pracy wpadam w twórczy trans 😉 i dlatego preferuję kontakt mejlowy (także dlatego czasem nie odpowiadam od razu na otrzymane wiadomości – ale zapewniam, że odpowiadam najszybciej, jak to jest możliwe!).
- Dane adresowe 33DAR:
Dorota Anna Krawczyk
Krępa 31A
99-200 Poddębice
e-mail: doanru@gmail.com
- Więcej informacji o mnie znajdziesz w zakładce o 33DAR
POLITYKA PRYWATNOŚCI
- Dane osobowe podawane podczas składania zamówienia w sklepie zaplatanki.pl, tj. imię, nazwisko, adres wysyłkowy, numer telefonu oraz adres elektroniczny są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w przypadku chęci dokonania zakupu.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przesyłania danych osobowych w internecie, serwis zaplatanki.pl stosuje protokół transmisji SSL (Secure Sockets Layer) czyli system szyfrowania danych.
Szczegółowe informacje na temat zbierania, przetwarzania i ochrony danych osobowych znajdziesz na stronie:
Szczegółowe informacje na temat wykorzystania tzw. plików cookie (ciasteczek) znajdziesz na stronie:
UWAGI KOŃCOWE
- Sprzedaż prowadzę na zasadach tzw. działalności nierejestrowanej, opisanych w Konstytucji Biznesu.
- Dokładam starań, aby kolory wyświetlane na monitorze wiernie odwzorowywały kolory moich (ręko)dzieł, ale mogą wystąpić pewne różnice, jeśli Twój monitor ma ustawione inne parametry niż mój.
Niezależnie od sytuacji pamiętaj, że marka 33DAR powstała z chęci podzielenia się ze światem nie tylko ozdobami wytwarzanymi w twórczym transie, ale i pozytywnymi emocjami, które są związane z całym procesem ich powstawania 🙂
Nie wątpię, że potrafimy – wspólnie – rozwiązać każdy problem zgodnie z zasadami współżycia społecznego.
